Avatar billede chico-dk Nybegynder
01. april 2006 - 15:37 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Vudering af Voreskat.dk

Hej Expter!
Er der en eller flere som vil give lidt feedback, ris og ros udbedes.

Mvh. Johnny
Avatar billede levithan Nybegynder
01. april 2006 - 15:41 #1
farverne på siden er da meget pænt og ellers en den meget bruger venlig
Avatar billede trekkies Juniormester
01. april 2006 - 15:43 #2
Kan godt lide øjnene i logoet.

Der er en del fejl i koden:
http://validator.w3.org/check?verbose=1&uri=http%3A%2F%2Fvoreskat.dk%2F

Kan næsten gætte hvor at katten har fået sit navn fra :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. april 2006 - 17:22 #3
Fin og lys side :)

(hvorfor validere når det er design der skal bedømmes?)
Avatar billede mysitesolution Nybegynder
01. april 2006 - 23:37 #4
Muligvis for lidt kontrast... en anelse mørkere logo? prøv det, måske er det cool, måske ikke ;)

Og så har jeg bare at sige: synd det bliver brugt på en kat, har selv en kat, så ikke fordi jeg hader dem ;), men synes bare siden har et stort potentiale :)
Avatar billede me2-80 Nybegynder
03. april 2006 - 08:32 #5
Den er bare rigtig flot...
Jeg er osse helt vild med de der øjne... ;)
Igen flot side ;)
Avatar billede alca Nybegynder
05. april 2006 - 02:28 #6
Når man går fra en side med scroll bar, til en anden, skubbes hele dit mainframe. Jeg ville måske overveje at lave scrollbaren inden i indholden (evt. i en Iframe), således at siden "forbliver stabil". Ellers nogle fede pile til dine menupunkter. Synes ikke så meget om dit topbanner, der i min mening er for rodet, og for upassende rent grafisk, i forhold til hvilken stil vi har med at gøre.

Men ellers synes jeg det ser godt ud :)
Avatar billede chico-dk Nybegynder
13. april 2007 - 15:25 #7
Lukket