Avatar billede Trine Nybegynder
01. april 2006 - 13:08 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Korrekturtegn i Outlook 2003

Hejsa...Måske du ved hvad jeg gør i følgende situation...I mit Microsoft Outlook er der kommet sådan nogle korrekturtegn eller hvad man kalder dem, når jeg skal skrive/svare mails (punktum for mellemrum samt et slags P for linieskift)...Hvordan får jeg det væk? :-O
Avatar billede duuki Nybegynder
01. april 2006 - 17:53 #1
Når du får disse tegn, som du nævner, skyldes det sikkert, at du bruger Word, som maileditor. Tegnene kaldes formateringstegn og du kan fjerne dem ved at gå ind i funktioner og klikke på funktioner og indstillinger. I dialogboksen klikker du på fanen "VIS" og under formateringstegn fjerner du alle de små flueben i de hvide firkanter, så får du ikke flere underlige tegn.
Duuki
Avatar billede Trine Nybegynder
02. april 2006 - 09:55 #2
Tak! ;-)
Avatar billede lwi Nybegynder
03. april 2006 - 08:44 #3
Du kan også blot bruge genvejstastet ctrl + 8 (det er nok denne du har ramt)
Avatar billede Trine Nybegynder
03. april 2006 - 10:44 #4
Ok, ja det er vist meget sandsynligt. Tak skal du have!