Avatar billede larsfc Nybegynder
01. april 2006 - 08:39 Der er 4 kommentarer

C5 Fakturaudskrivning fra to bakker

Hej
Er der muligt at udskrive side 1 (girokort vedhæftet) fra en bakke og eventuelle efterfølgende sider fra en anden.
Venligst
Lars
ps. prøv at behersk skideballerne over at jeg ikke angiver versionsnummer (har endnu ikke været i nærheden af installationen og har opgivet at guide min kammerat ind og finde det) og hvis jeg på trods af nøje gennemgang af enmeområdet alligevel skulle have overset noget der kunne hjælpe mig.
Avatar billede Broholm Novice
01. april 2006 - 14:36 #1
Ingen skideballe... Nej, det er ikke muligt så vidt jeg ved. Man kan ikke skifte bakke inde midt i et print job i nogen af versionerne.

-Broholm
Avatar billede hyldal Nybegynder
01. april 2006 - 15:29 #2
prøv fineprint.com, det er en virtuel printer, som du kan udskrive til fra C5, og efterfølgende forædle udskriften heri. Eks. logo - bakkevalg m.m.
Avatar billede sysop Juniormester
23. april 2006 - 13:19 #3
Opret 1 brugerprinter til at skrive faktura ud med egenskab fra printeren om, at tage fra bakke 1. Opret derefter endnu en brugerprinter(Fakturakopi), med egenskab fra printeren om, at tage fra bakke 2. Jeg bruger det, og virker ganske fint.
Avatar billede tommypedersen Nybegynder
09. juli 2006 - 08:58 #4
Hvis det skal gøres fra C5 må fremgangsmåden være:

Kopier din fakturarapport, opsæt en ekstra aktion til kopien, lad originalen skrive fra side 1-1 og kopien fra 2-9999

Normalt er girokortet da på sidste side - det er bare noget sværere:)

//TP