Avatar billede Slettet bruger
04. maj 2001 - 09:34 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Explorer går i stå - 250 Point til hjælpen...

Jeg har et hamrende irriterende problem...

Når jeg surfer rund på nettet, og lader browseren stå i lidt tid, så kan den af og til ikke få forbindelse til noget som helst igen.

Nogle gange skriver den at websiden ikke findes, andre gange står den bare og venter i uendelig tid.

Jeg har ikke installeret noget som umiddelbart kunne have denne indflydelse.

Kører Win2k SP1 IE5.5 - alt er installeret for 5 uger siden - den gjorde det fra starten så vidt jeg husker!!

Åbner jeg et nyt vindue - samme problem, genstarter jeg, virker alt fint.

Når den går i stå, kan jeg stadig sende og hente mail, andre computere på HUB\'et fungerer ligeledes fint. JEG HAR GENINSTALLERET EXPLORER...

Please help..

Frededk.
Avatar billede bratkid Nybegynder
04. maj 2001 - 09:43 #1
installer igen, men denne gang genstart når du har afinstalleret den før installationen!
Avatar billede bratkid Nybegynder
04. maj 2001 - 09:45 #2
er den version du har ínstalleret på dansk eller engelsk?
Avatar billede Slettet bruger
04. maj 2001 - 09:53 #3
Jeg bruger DK versioner af det hele..

Frededk
Avatar billede bratkid Nybegynder
04. maj 2001 - 09:57 #4
Hvis du har fået den via. en shareware cd så kan det sagtens være problemet. Det er forskelligt hvordan de pakker programmer de putter på deres cd\'er. Hvis du ikke lige har en anden cd..så prøv at installere den engelske version...den ved jeg virker
Avatar billede Slettet bruger
04. maj 2001 - 10:22 #5
Jeg kan faktisk ikke huske hvor jeg installerede den fra. Tror det var fra nettet. (lavede en opdatering)

*Men jeg prøver dit forslag når jeg kommer hjem.

Frededk.
Avatar billede wirefly Nybegynder
04. maj 2001 - 10:23 #6
Jeg oplevede faktisk engang det samme med Win ME
- browseren hold reelt op med at foretage sig noget som helst, og kun en fuldstænd afslutning af Internet Explorer kunne (midlertidigt) løse problemet. Dog forsvandt problemet totalt efter at jeg geninstallerede Win Me fra bunden, dvs. slettede Windows-biblioteket og installerede forfra...
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
04. maj 2001 - 12:24 #7
du kan hente en fuld installations udgave af IE5.5 på dansk her: ftp://ghostcom.nerdheaven.dk
hvis du bruger en firewall, så prøv at slå den fra for at se om det er den der gør at du har problemer med at bruge nettet!
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
20. maj 2001 - 00:39 #8
har du fået løst dit problem?
Avatar billede hotpop Novice
19. juni 2001 - 21:02 #9
eller hent servicepack 2: ftp://ghostcom.nerdheaven.dk/
Avatar billede Slettet bruger
05. juli 2001 - 09:13 #10
Jeg forsøgta alt, og har nu geninstalleret. Problemet viste sig at være Norton Antivirus...
Nu har jeg istedet installeret InoculateIT fra Computer Associates.

Nu fryser Exporer ikke længere, tilgengæld er den 5 sekunder om at starte op...

SUK..!
Avatar billede hotpop Novice
05. juli 2001 - 15:58 #11
frededk> tjah... 5 sekunder om at starte? Det er da fint *s*