Avatar billede dj_akusy Nybegynder
04. maj 2001 - 08:49 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Asus V7100/T & Counter Strike

Jeg har det problem, at min Geforce 2 begynder at hakke når de bliver kastet en Smoke Granade i CS, det kan jeg ikke helt forstå, jeg har nemlig snakket med nogen der har et geforce 2 godt nok uden TV-OUT, de har ingen problemer med det. Min maskine er en TB 1100 MHz 256 mb ram, så det burde ikke være der det ligger!! Kunne det være TV-OUT der er skyld i det??

HJÆLP MIG!!!
Avatar billede dj_akusy Nybegynder
04. maj 2001 - 09:10 #1
Jeg kører med de medfølgende driver pga. at hvis jeg henter de nye driver inde fra asus\'es hjemmeside forsvinder funktionen TV, det er der jo ikke meget mening i, når man nu har invisteret i et grafikkort med TV-OUT
Avatar billede cure-fec Nybegynder
07. maj 2001 - 21:42 #2
jeg har et riva tnt 2 m64, og det gør det samme!!
Avatar billede vuffe Nybegynder
08. maj 2001 - 14:14 #3
Har du installeret AGP driverne, chipset driverne?
Direct X 8.0a? Kører du med antialiasering på?
Kører du OPEN_GL eller direct 3D?

Desuden...Hent ASUS 11.01 driverne fra www.tweakup.dk
Avatar billede nozferatu Nybegynder
08. maj 2001 - 23:59 #4
Ved godt det ikke er noget svar; men du må acceptere at computeren hakker under røgangreb. Det kræver simpelthen umenneskelige kræfter for computeren og grafikkortet at lave de nødvendige beregninger.

Noz
Avatar billede vuffe Nybegynder
09. maj 2001 - 11:42 #5
>Noz, det kan godt være at det kræver mange beregninger, men det kan et Geforce 2 kort, og en AMD 1100 MHz computer sagtens klare! Dette system SKAL og MÅ ikke hakke under røgangreb - DER ER NOGET GALT!
Avatar billede nozferatu Nybegynder
11. maj 2001 - 00:02 #6
Tror jeg ikke; Har selv en P III 8000 Mhz, 512 Mb RAM, ASUS GeForce2 32 Mb DDR ram, hurtig IBM deskstardisk m.v. kort sagt; en rimelig stabil computer (uden at blære sig). Under røgangreb er det næsten som at se lysbilleder. Dette er ikke kun mig der har det sådan, også flere af mine kammerater. So; get used to it DJ_Akusy :o)
Avatar billede vuffe Nybegynder
11. maj 2001 - 00:34 #7
Det hakker ikke på Min Celeron 855 MHz, 128 PC100 ram, GF2MX....og det burde ikke hakke hos dig heller...

Forresten hvor har du fået fat i en P III 8000?? kunne godt tænke mig sådan en kal! *gg*
Avatar billede nozferatu Nybegynder
12. maj 2001 - 11:58 #8
He he, Vuffe; kan godt skaffe dig en, men de er lidt halvdyre, lol :o) Hvad opløsning spiller du CS i ? Afvikler du i Direct 3D, Open GL eller Software ? Fordi jeg ville da mægtig gerne opnå, at min ikke hakkede, det giver trods alt et par vigtige millisekunder i dette djævelske vanedannede spil *s*
Avatar billede vuffe Nybegynder
13. maj 2001 - 16:25 #9
Jamen jeg kører da selvfølgelig Open_GL, som er beregnet til 3D spil. Kan også køre det med 2x2 antialiasering på, men så begynder det også at hakke en smule. Bruger så 11.01 driverne og VIA 4in1 4.30.  - sådan når jeg bare fræser rundt ligger FPS vel på ca. 50-70 stykker. HAr også OC kortet.
Avatar billede disher Nybegynder
16. maj 2001 - 13:34 #10
Hvis det virkelig er et problem, så sæt kvaliteten på smoke ned.

fastsprites 0
fastsprites 1
fastsprites 2

0 er den bedste kvalitet og 2... gæt! Skriv det i konsollen eller i din config.cfg som ligger i cstrike mappen.
Avatar billede dj_akusy Nybegynder
10. august 2001 - 07:44 #11
.