Avatar billede telly Nybegynder
31. marts 2006 - 10:05 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Ingen forbindelse til Intranet site

Hej,

Vi kører IIS på en Win2003 server. Hvis jeg går på serveren og starter en internet explorer så virker intranetsited fint, men hvis jeg prøver at få adgang fra en client så er der ikke hul igennem. Det har virket fint ind til for et par dage siden. Det eneste der er sket var en strømafbrydelse.

Nogen der har en ide?
Avatar billede lysemose Nybegynder
31. marts 2006 - 23:02 #1
kig på din DNS... hvad giver en nslookup?
kan serveren pinges?
check firewall'en på serveren, måske blokere den indgående trafik!
hvilken fejl får du når forsøger at connecte til sitet?

/lysemose
Avatar billede telly Nybegynder
01. april 2006 - 22:57 #2
Det var faktisk fordi DNS var forkert på klienterne. Så det ved et tilfælde. Siden du kom med et super bud så får du pointene :)