Avatar billede sezam Nybegynder
30. marts 2006 - 17:44 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Nokia 2652 - ring i længere tid

Min mobil har en meget kort svartid forstået på den måde at den kun ringer ca. 4 gange. Kan man på nogen indstille den til at ringe flere gange ?
Avatar billede kalp Novice
30. marts 2006 - 17:51 #1
Ja.. har du TDC Mobil ? så ring til kundeservice og bed dem udskyde den..

ellers slå evt. viderstilling fra.
Avatar billede kalp Novice
30. marts 2006 - 17:54 #2
Tryk på Menu.
Find Indstillinger, og tryk på Vælg.
Find Opkaldsindstillinger, og tryk på Vælg.
Find Omstilling, og tryk på Vælg.

Deaktiver viderstillinger eller omstilling.

Om ikke andet ring til dit selskabs kundeservice og bed dem ordne det fra deres system af. Det kan gøres både fra din og fra dem.
Avatar billede sezam Nybegynder
30. marts 2006 - 17:59 #3
Fandt ud af det på CBB's hjemmeside. Var ikke klar over at man kunne! Fedt.