Avatar billede bertel21 Nybegynder
30. marts 2006 - 16:53 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Geforce 6800 XT

Hey! jreg har lige købt et grafikkort og havde glædet mig til at komme igang med at spille BF2, men da je gkomme hjem og sætter mit grafikkort i maskinen og prøver at starte den op, er det eneste der sker en stor hyle tone og maskinen går ikke igang!

Hjælp!

Hvad kan det være?
Avatar billede peterjuul Nybegynder
30. marts 2006 - 17:11 #1
Har du tilsluttet ekstra strøm til kortet?
Avatar billede bertel21 Nybegynder
30. marts 2006 - 21:25 #2
Det er der ikke mulighed for at gøre...
Avatar billede bertel21 Nybegynder
31. marts 2006 - 09:59 #3
Det er min vens kort, og han sagde lige pludselig der var mulighed for at tilslutte ekstra strøm til kortet... Men nu går den bare i sort.... hyletonen er væk dog. Nogen forslag til hvad det så kan være?
Avatar billede drgonzo Praktikant
31. marts 2006 - 13:17 #4
slettede du driverne fra dit gamle kort inden du smed det nye i? Er du sikker på kortet er sat ordentlig i, altså trykket ordentlig på plads i porten
Avatar billede drgonzo Praktikant
18. maj 2006 - 11:58 #5
Hallooo vi hjælper jo ikke for sjov, var det ikke en ide med noget respons, ellers får vi jo aldrig løst problemet :)
Avatar billede drgonzo Praktikant
08. juni 2006 - 10:17 #6
Feedback??????
Avatar billede drgonzo Praktikant
01. september 2006 - 09:16 #7
halloooooo???
Avatar billede bertel21 Nybegynder
02. september 2006 - 12:38 #8
Det er jeg altså ked af, jeg har været helt uopmærksom og er godt klar over i ikke hjælper for sjov... Han kom hjem til mig med hans computer og det viste sig at der var noget galt med kortet så han fik et nyt tilsenbdt og nu kører det uden problemer... mange gange undskyld for langsom respons! du får bare point for dit svar og tålmodighed ... sry! :/
Avatar billede bertel21 Nybegynder
02. september 2006 - 12:39 #9
læg et svar så får du points.
Avatar billede drgonzo Praktikant
02. september 2006 - 13:37 #10
Det er helt ok, men når man har 200+ åbne spm man deltager i, må man lige prikke lidt til folk he he, bare godt det kom til at virke :)
Avatar billede bertel21 Nybegynder
02. september 2006 - 18:01 #11
LIGE PRÆCIS!  skal nok huske og afslutte tråde... :)