Avatar billede lazz3 Nybegynder
30. marts 2006 - 14:32 Der er 7 kommentarer

Ipaq PC H4150

Mit spørgsmål til jer, er hvordan jeg kan " rotere " min skærm, altså jeg ved at man kan vende skærmen om, altså så det hele vender vandret frem for lodret, håber virkelig nogen vil hjælpe med hva' jeg skal gå ind i, da jeg er nygbegynder af min ipaq :)
Avatar billede james_t_dk Juniormester
30. marts 2006 - 15:17 #1
Avatar billede lazz3 Nybegynder
30. marts 2006 - 15:20 #2
Hmm, Windows  CE 4.20 :) , kan ik rigtigt forstå det der står i dit link :S ?
Avatar billede fxj Juniormester
30. marts 2006 - 16:57 #3
De nye versioner af Windows Mobile kan. Har du ikke dem er der:
http://www.nyditot.com/Home.asp og
http://www.dotpocket.com/

Begge kræver en softreset, hver gang man vil vende skærmen. Vær opmærksom på, at der ikke findes nogle programmer der er rigtig gode til det. Men prøv de to ovenstående og se om de løser dit problem ;-)
Avatar billede lazz3 Nybegynder
30. marts 2006 - 18:35 #4
Det jeg ik helt fatter er, at min " computer-man " gjorde det på 2 sekunder. ? - inde i en eller anden installing..
Avatar billede james_t_dk Juniormester
31. marts 2006 - 06:59 #5
ok, hvis han kan hvorfor spørger du så ikke ham??
Avatar billede fxj Juniormester
31. marts 2006 - 20:30 #6
I den seneste version af TomTom 5 navigation kan man vende skærmen. Men det er kun mens programmet kører. Jeg har også set andre programmer der kan det samme, men da 4150´eren kører på Windows 2003 og ikke Windows 2003 SE er det ikke en del af styresystemet.
Avatar billede lazz3 Nybegynder
01. april 2006 - 09:35 #7
Ja okai :) , tak for hjælpen problemet er løst :)