Avatar billede kksr-csr Nybegynder
30. marts 2006 - 14:04 Der er 8 kommentarer

Formatere PC, med XP winndows pro corporate edi.

Jeg kan ikke komme til at formatere min pc, jeg har forsøgt flere gange, og hver gang får jeg beskeden om at

"INSTALLATIONSPROGRAMMETKAN IKKE FORTSÆTTE, FORDI DEN VERSION AF WINDOWS, DU HAR PÅ COMPUTEREN, ER NYERE END DEN VERSION, DER ER PÅ CD'EN"

Er der nogle der har et bud på hvordan jeg kommer videre fra det billede.
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
30. marts 2006 - 14:07 #1
kan du ikke komme til at slette partitionen, eller vil den heler ikke være med til det...? :-)

/FunteX! :-)
Avatar billede leif Seniormester
30. marts 2006 - 14:10 #2
Det er fordi du skal boote op på CDen i stedet for, så kan du slette og formatere dit C drev.

http://www.helgec.dk/xp-install.html
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
30. marts 2006 - 14:17 #3
DANG, du siger noget leif - havde helt glemt at det er den meddelelse man får smidt i nakke ved opgradering ;-)
Avatar billede hcma Novice
30. marts 2006 - 17:36 #4
og hvis du har opdateret med nyeste SP, kan du få samme meddelelse, når du så vil formatere/geninstallere med en udgave som er ældre (altså ikke indeholder SPx)
Afinstaller evt Servicepacks og prøv igen.
30. marts 2006 - 19:20 #5
Hvis du ruller http://www.helgec.dk/xp-install.html OG vælger FULD FORMATERING så er det fløjtende ligyldig hvad der er på HD'en først... (Undtagen visse linux, som vist ikke er aktuelt her...)
Avatar billede kksr-csr Nybegynder
31. marts 2006 - 12:58 #6
Hej Leif.

Jeg har fulgt din vejledning, og nu spiller det. Hvordan får jeg givet dig point
31. marts 2006 - 18:57 #7
07. april 2006 - 20:13 #8
Ping...