Avatar billede test42 Nybegynder
30. marts 2006 - 12:30 Der er 5 kommentarer

Håndtering af personlig økonomi

Jeg har snuset lidt rundt på nettet, på jagt efter et godt program til at håndtere min personlige økonomi - dvs. status på mine forskellige konti i banken, holde styr på betalinger, PBS, indkomst, hvad jeg bruger penge på, budget for nu og fremover, og evt. invisteringer...

Hvad er det jeg skal have fat i - og hvad kan anbefales?
Avatar billede ladyhawke Novice
30. marts 2006 - 13:16 #1
Jeg bruger den billigste version af SummaSummarum og det fungerer helt fint. Det er ovenikøbet danskproduceret og dansksproget.

Hvis du kan klare dig med 300 poster er det gratis at benytte.
Avatar billede test42 Nybegynder
30. marts 2006 - 14:07 #2
Det er en mulighed, men synes bare ikke helt der er alle de ting jeg savner...
Nogen der har erfaring med Microsoft Money?
Avatar billede ladyhawke Novice
30. marts 2006 - 14:34 #3
Jeg har kigget lidt på det, men f.eks. er der ikke just en overflod af danske banker på deres liste over hvilke banker de understøtter og så ryger en del af ideen...
Avatar billede test42 Nybegynder
30. marts 2006 - 14:38 #4
Hvor kan man finde den liste?
Avatar billede mariaf Juniormester
30. marts 2006 - 16:37 #5
Hvad med at bruge bankens system? Alternativt eksportere data og bruge Excel. Så kompliceret er privatøkonomi jo heller ikke.