Avatar billede ux Nybegynder
30. marts 2006 - 12:07 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Webhotel: asp.net og MS SQL

Hejsa.

Jeg faldt lige over dette webhotel:
http://danskewww.com

De skrive at de både understøtter asp.net v. 1.1 og v. 2.0 Derudover har man mulighed for at købe MS SQL som et tillægsprodukt.

Dette er en af billigste webhoteller, hvis man vil have både .net og ms sql understøttelse, som jeg lige ser det... Men der er jo desværre også noget med at pris og kvalitet hænger sammen...

Mit spørgsmål er derfor om der er nogle af jer der kender til dette webhotel?
Avatar billede christian Nybegynder
30. marts 2006 - 16:59 #1
Se min tråd her:
http://www.eksperten.dk/spm/689754

Hold dig langt væk fra www.danskewww.dk
Prøv eventuelt at søge i diverse grupper.

Jeg bruger asp.net og ms sql

danskewww har deres servere stående i USA.
Et andet firma som ligner danskewww er www.buydomains.dk

Jeg har også haft asp.net og ms sql kørende hos dem samtidig, der er lidt de samme problemer med lidt lange svartider på deres support... men det er lykkedes mig at få alt til at virke hos dem asp.net og ms sql.

De koster 39,- om mrd.

Hvis jeg var dig ville jeg vælge et webhotel som har serveren stående i danmark eller lande som ligger i nærheden af Danmark.

Azero eller lign. de koster som regel fra 59,- og op.
Avatar billede pfp Nybegynder
30. marts 2006 - 20:08 #2
Jeg kan tilbyde web-hotel med ASP.NET 2.0 understøttelse samt MS SQL database for 79,- mdr. inkl. moms. Skriv til pflindholm@gmail.com, hvis det skulle have din interesse.