Avatar billede peterjuul Nybegynder
30. marts 2006 - 09:49 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

A8N-SLI SE og langt grafikkort

Jeg ønsker nyt grafikkort og har følgende bundkort:

http://www.asus.com/products4.aspx?modelmenu=1&model=789&l1=3&l2=15&l3=148

Mit spørgsmål går på om der er plads til et GeForce 7800/7900? Jeg har en lille blæser siddende mellem de to PCI-e porte og det ser umiddelbart ud som om den vil sidde i vejen, hvis jeg monterer et af ovenstående grafikkort.

Er her nogen med samme bundkort, der kan be- eller afkræftet dette?
Avatar billede drgonzo Praktikant
30. marts 2006 - 11:27 #1
Det burde ikke være noget problem da bundkortet er bygget til at tage de store pci-x gfx kort
Avatar billede drgonzo Praktikant
18. maj 2006 - 11:57 #2
Hallooo vi hjælper jo ikke for sjov, var det ikke en ide med noget respons, ellers får vi jo aldrig løst problemet :)
Avatar billede peterjuul Nybegynder
18. maj 2006 - 12:17 #3
Jeg undskylder....Jeg har købt et 7600GT. Det er noget kortere. Jeg har ikke fundet ud af om der er plads til et af de store kort.
Avatar billede drgonzo Praktikant
18. maj 2006 - 12:29 #4
OK, husk at få lukket spørgsmålet her. Ligger dette som svar i tilfælde af du synes jeg skal have nogle point, ellers lig et svar selv og accepter det, så spm bliver lukket :)
Avatar billede drgonzo Praktikant
18. maj 2006 - 13:21 #5
200 point.. Thanx man