Avatar billede the_king Nybegynder
29. marts 2006 - 21:57 Der er 1 kommentar og
1 løsning

3 skærme aktive på en gang

Hej eksperter!

Jeg har et radeon 9600 grafik kort. Det besidder to alm. skærm udgange og en tv-out udgang. Nu er spørgsmålet så om jeg kan have alle 3 udgange aktive på en gang. Jeg kan sagten bruge 2 af gange, f.eks. kører jeg med udvidet skrivebord i windows nu her. Det er sat op så den primær skræm står i midten, og sekundær til højre. Vil nu gerne have mit tv- aktiveret så jeg kan bruge det yderligere til skrivebordsudvidelse. Altså så den kommer til at stå til ventre for den primær skærm?
Hvad kan jeg gøre for at aktivere alle på en gang og ikke kun to af gangen?

Mvh Bo
Avatar billede the_king Nybegynder
29. marts 2006 - 22:11 #1
okay fandt selv svaret
Avatar billede the_king Nybegynder
29. marts 2006 - 22:12 #2
Et fjernsyn kan ikke efterlades tilsluttet et RADEON
9600 Serie, hvis to analoge skærme er tilsluttet,
heller ikke selvom fjernsynet er slukket og ikke
aktiveret i softwaren.
En analog skærm, der er sluttet til DVI-I-stikket, kan
ikke efterlades tilsluttet dit RADEON 9600 Serie,
hvis TV-udgangen er aktiveret. I begge tilfælde vil
grafikkortet blive overbelastet, hvilket vil give et mat
billede på alle enheder.