Avatar billede f5 Nybegynder
29. marts 2006 - 16:45 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Skinne en combobox

Jeg er ved at skinne en Combobox. Jeg har hentet ComboBox Assets som angivet i Flashes Help men her kan jeg kun ændre knappen ikke selve kassen. Er der nogle som ved hvordna jeg bager mig ad med at få redigeret selve kassens ramme og dropdown menuens ramme?

VH
M
Avatar billede flexbaby Nybegynder
29. marts 2006 - 16:53 #1
Hvilken flash version tilhøre comboboxen?
Avatar billede f5 Nybegynder
29. marts 2006 - 16:58 #2
jeg arbejder i Flash 8 Pro
Avatar billede flexbaby Nybegynder
29. marts 2006 - 17:07 #3
Det er et større projekt at skinne de nye components, hvis det overhovedet er muligt i et større omfang ... Du kan nemt ændre farver osv, men formen mener jeg bestemt at du ikke kan ændre, kun selve dropdown knappen.

Hvis du har en smule styr på flash, kan du lave din egen dropdown ... Er relativt nemt.