Avatar billede sorthvid Nybegynder
29. marts 2006 - 13:42 Der er 4 kommentarer

Alternativ til fopen og fread

Jeg har en script der åbner en htm fil og kopierer indholdet til en variabel.

Problemet er at min udbyder ikke er meget for at "åbne" for disse to kommandoer.

Er der et alternativ til at åbne og læse fra en htm fil?
Avatar billede fbhzone Nybegynder
29. marts 2006 - 13:47 #1
hvilken udbyder har du?
Avatar billede sorthvid Nybegynder
29. marts 2006 - 13:56 #2
En god ven :D
Han er bare ikke så vild med at åbne for mange huller her i disse gale muhammed krise tider. Hvis der ikke er nogen alternativer vil han gerne åbne, men han ville gerne lige have at jeg undersøgte mulighederne først.
Avatar billede fbhzone Nybegynder
29. marts 2006 - 14:05 #3
Hvis hans servers sikkerhed generelt er i orden så kan det være ligemget med fread og fopen.. Det er alligevel kun brugerens egne filer man kan ødelægge med det - hvis brugerens sikkerhed er så elendigt, at man kan.
Avatar billede coderdk Praktikant
29. marts 2006 - 15:07 #4
file_get_contents - men hvis fopen er begrænset, er denne det sikkert også ;)