Avatar billede kalbrech Nybegynder
28. marts 2006 - 23:00 Der er 1 løsning

USB-port til Toshiba Satellite230CX

Hej!
Jeg har fået fingre i en ældre Toshiba bærbar PC, 133Mhz. Jeg har skiftet harddisk, da den originalmonterede var defekt og alt for lille. Jeg kan ikke rigtigt få den til at køre Windows 98 da den fejler, derfor har jeg så installeret W95. MEN: Jeg kan ikke få gang i USB-stikket, det virker som om der ikke er strøm på, og Windows 95 kan ikke rigtigt finde ud af hvad USB-stikket er for en størrelse. Windows 98 (startet i sikker tilstand) kan godt genkende USB-stikket, der er bare stadig ikke strøm på. SÅ: kan jeg få en PCMCIA-ting i stil med denne http://synonym.dk/mall/shop.asp?shop_id=5957&cat_id=68223 eller en RS232-USB converter. Og hvad med drivere til W95? Eller kan jeg sparke liv i det originale USB-stik med et USB-strømforsyningskabel?
Jeg skal primært bruge PC`en til at gemme (ferie)billeder på.
Avatar billede kalbrech Nybegynder
27. december 2007 - 22:35 #1
Har smidt den ud... Livet er for kort til gamle skod-pc`er ;-))