Avatar billede hallelujah Nybegynder
28. marts 2006 - 20:51 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Banner/logo til forum

Hej!

Jeg vil høre om der er nogen der vil hjælpe mig med at lave et banner/logo til dette forum: www.life-debate.com
Jeg havde forestillet mig at det skulle bestå af teksten: life-debate.com og det må meget gerne være enkelt, men alligevel nydeligt at se på.

Filen skal helst være i gif.
Avatar billede bill20 Nybegynder
29. marts 2006 - 07:58 #1
Et forslag. 600x150..
http://users.cybercity.dk/~bdc5392/698902.html

Mvh.
*Bill
Avatar billede hallelujah Nybegynder
29. marts 2006 - 15:09 #2
Hej Bill!

De er desværre meget store, meningen er at de skal erstatte den fil der er oppe i venstre hjørne på siden. Den blå graduering gør det desværre også lidt svært at læse teksten - i hvert fald i det øverste banner - da farven er lige så mærk som baggrunden.
Avatar billede bill20 Nybegynder
29. marts 2006 - 15:45 #3
Avatar billede hallelujah Nybegynder
29. marts 2006 - 15:58 #4
Jamen tak for det. Nu er størrelsen meget meget bedre, men teksten synes jeg er meget grumset/mærk. Men jeg kan godt lide at der er mere a la et logo end et banner da det så kommer til at kunne stå for sig selv.

Kunne jeg få dig til at prøve igen? ;-)

Vh.
Thomas
Avatar billede bill20 Nybegynder
29. marts 2006 - 16:06 #5
Avatar billede hallelujah Nybegynder
29. marts 2006 - 20:00 #6
Nu kan jeg godt lide selve skriften, men den der ting bagved kan jeg ikke rigtig se hvad er.. Måske kunne man tage nogle af de der polkaprikker fra nr. 2-banner du lavede og lægge ind enten i den der kantede en i baggrunden, eller måske noget andet hvor det ligesom fader ud så vi stadig beholder det lidt frie - altså at det hele ikke bliver en firkant? Hvis det er så kan jeg lige lægge nogle flere point...
Avatar billede bill20 Nybegynder
30. marts 2006 - 07:29 #7
Avatar billede hallelujah Nybegynder
30. marts 2006 - 10:42 #8
Wow! Det kan jeg lide!

Jeg kan rigtig godt lide kontrasten mellem tekst og baggrund på billedet øverst til højre. Det til øverst til venstre er også ret sejt med den der spejl-virkning.

Vil det være muligt at lave det sådan at f.eks. på billedet nedderst til højre at man også "fadede" ud med polkaprikker i siderne, altså i højre og venstre side af billedet, så der ikke kommer den der skarpe kant?

Men ellers så kan jeg virkelig gode lide alle 4 billeder. Hvis du vil gøre det der med at fade det ud med polkaprikker i alle sider og lave lidt større kontrast på baggrund og tekst så vil det være helt perfekt. Og så kommer der 200 point oven i :-)
Avatar billede hallelujah Nybegynder
30. marts 2006 - 10:44 #9
Teksten må også gerne være lidt mere inde på midten af billedet (her tænker jeg på billedet øverst til venstre)...

Måske kunne man lave en kant på billedet, lidt ligesom på det der phpBB-logo der ligger på siden allerede? Det skal dog helst ikke være med skarpe hjørner. Men så kunne det måske godt gå med at det blå ikke bliver fadet ud i alle sider?
Avatar billede bill20 Nybegynder
30. marts 2006 - 11:16 #10
Avatar billede hallelujah Nybegynder
30. marts 2006 - 12:53 #11
Kan du sende mig .psd-filen eller hvad du nu har lavet det i? hallelujahdk [snabel-a] gmail [punk-tum] com
Avatar billede bill20 Nybegynder
30. marts 2006 - 13:24 #12
Er sendt. 8)

*Bill