Avatar billede oso Nybegynder
28. marts 2006 - 20:41 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Internet explorer sikkerhed

Hejsa
Jeg kan ikke få lov at downloade filer da I.E. Blokerer for det.
Kan ikke få lov at redigere dialogbokse i I.E beskyttelse. Da de er nedtonet er det umuligt. Jeg har muligheden via ikonet i værktøjslinien for at konfigurere eller låse/låse op for bokse i I.E. (men læs ovenstående).
Avatar billede bufferzone Praktikant
28. marts 2006 - 20:56 #1
prøv at tømme internet cachen, Ie opfører sig mærkeligt hvis cachen er meget fuld.

i funktioner internetindstillinger - slet filer og slet cookien. Herefter genstarter du Ie. Meget virker derefter
Avatar billede oso Nybegynder
28. marts 2006 - 21:14 #2
Virkede ikke bufferzone. Mærkeligt at en hel del af mulighederne for ændringer er nedtonet så jeg ikke kan ændre indstillinger da jeg trods alt er administrator.
Avatar billede bufferzone Praktikant
28. marts 2006 - 21:18 #3
ok, selv bruger jeg firefox, da den ikke har de sikkerhedsproblemer IE har. Sletning af cachen plejer at afhjælpe de mest utrolige ting. Se bort fra mit svar
Avatar billede oso Nybegynder
11. april 2006 - 09:51 #4
Æv