Avatar billede jk501 Nybegynder
28. marts 2006 - 20:39 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Konfiguration af mail.

Jeg er ved at oprette en e-mail hos TDC, men kan ikke få den til at virke.

Jeg kan godt sende, men ikke modtage e-mail.

Er der nogen som har en god ide?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
28. marts 2006 - 20:43 #1
hvilken fejlmeddelse får du?
Avatar billede jk501 Nybegynder
28. marts 2006 - 20:45 #2
Jeg får ingen fejlmeddelse. Ud ad til ser der ud som om alt virker, men jeg modtager ingen mail.

Jeg har sendt til både en stofanet mail, og en hotmail, og de går begge igennem. Men når de svarer modtager jeg intet.

De her også begge sendt en alm. mail (altså ikke et svar på en mail), men stadig uden resultat.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
28. marts 2006 - 20:53 #3
send en mail til dig selv, går den igennem?
Avatar billede jk501 Nybegynder
28. marts 2006 - 20:55 #4
Nej. Den bliver sendt, men ikke modtaget
Avatar billede james_t_dk Juniormester
28. marts 2006 - 20:58 #5
Noget tyder på at du har sat det korrekt op, men at TDC har en fejl.

Så vidt jeg husker tilbyder TDC også deres service som webmail! Ligger dine mails i din webmail?
Avatar billede jk501 Nybegynder
28. marts 2006 - 21:02 #6
Jeg tjekker
Avatar billede jk501 Nybegynder
28. marts 2006 - 21:10 #7
Hmmm... Det var vist ikke så lige til.

Det ser ikke ud til at jeg kan få adgang til webmail.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
28. marts 2006 - 21:39 #8
Hvorfor ikke???
Avatar billede vejmand Juniormester
29. marts 2006 - 07:18 #9
Her er en guide, tjek om den er sat rigtig op.

http://kundeservice.tdc.dk/privat/internet/faq.php?id=71506
Avatar billede jk501 Nybegynder
05. april 2006 - 11:13 #10
Beklager det sene svar, men min forbindelse røg sig også lige en tur.... Og vi sender en kærlig hilsen til TDC... :-(

Alt er sat rigtig op, men det er endnu ikke lykkedes mig at få TDC til at acceptere at det er hos dem der er en fejl. Men med lidt held, skulle jeg gerne blive ringet op af dem inden for et par dage, og så må vi se....

James - vil du ikke lige smide et svar (det var dig som først bekendgjorde at det muligvis ikke var mig som var en idiot, men at TDC muligvis havde et problem).
Avatar billede james_t_dk Juniormester
05. april 2006 - 11:52 #11
Svar