Avatar billede marchal Nybegynder
28. marts 2006 - 18:25 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Fysisk størrelse

Findes der forskellige fysiske størrelser på 2,5" harddiske?
Jeg har en bærbar hvor jeg vil skifte harddisken fordi den er død. Men den jeg har pillet ud af en gammel computer passer ikke i.
Der er tale om en gammel dell D300xt hvor jeg har taget harddisken fra. Denne skal nu i en dell C640.
Det er kun for at teste om det er harddisken der er brændt af inden jeg går ud og køber en ny.
Avatar billede ini Nybegynder
28. marts 2006 - 18:42 #1
Tror der er mere forskel på en bærbars HDD og og normal HDD end som så.. prøv at gå ind på www.laptops.dk og se om du kan finde en løs HDD at smide i.
Avatar billede ini Nybegynder
28. marts 2006 - 18:43 #2
Prøv evt. at se om det HDD'en der er brændt af ved at sætte den i en anden bærbar.
Avatar billede marchal Nybegynder
28. marts 2006 - 18:45 #3
jeg kan nu se at det ikke kun er størrelsen på harddisken men også selve forbindelsen der er forskellig. Så det er faktisk ligemeget nu. Men du får da point for tiden du har brugt på det.
Avatar billede marchal Nybegynder
28. marts 2006 - 18:47 #4
hvordan er det nu lige det virker? Er der noget med at du skal sende et svar.
Avatar billede ini Nybegynder
28. marts 2006 - 18:53 #5
ja =) tak smider et svar nu =)