Avatar billede delin Nybegynder
28. marts 2006 - 18:22 Der er 2 kommentarer

Problem med grafikkort 7800 GS

Hej alle

Jeg havde forleden et spørgsmål herinde. Jeg har købt et 7800 gs, men når jeg har installeret driverne får jeg en blå skærm med musepilen på efter genstart. Jeg kan ikke bevæge musen og efter 10 sek. genstarter computeren og begynder forfra.

Vi kom frem til, at min strømforsyning på 300w var alt for lille.

Har idag købt og installeret denne http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=184347

Jeg får stadigvæk samme problem, hvad kan der være galt?
Avatar billede peet49 Nybegynder
28. marts 2006 - 19:16 #1
Prøv at køre en chkdsk
Avatar billede jokkejensen Novice
28. marts 2006 - 21:17 #2
jeg er ikke 100% inde i el, men tror ikke en pc tænder hvis den ikke har nok power i PSU'en..

Nå men.. har du forsøgt at sætte kortet i en anden pc ? eventuelt en ven, der i forvejen har et stort kort i.. Herefter kan du bedre overveje om det er kortet der ikke virker i hvert fald :)..

Mvh