Avatar billede bemula55 Nybegynder
28. marts 2006 - 16:43 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Markering af tekst

Hej

Jeg skal hjælpe en ven med hans (noget forældede) computer.

Under opstarten får vi fejlen "Checksum Error - Default loadet". Så vidt jeg har kunnet læse mig til at det et forsøg vær at skrifte mortherboardbatteriet(tiden går også forkert). Så det skal vi ha prøvet i nær fremtid.

Desuden har vi problemer med at markere tekst i alle windows program(word, wordpad, m.m.) Når man markerer et stykke forsvinder markeringen ganske enkelt når man slipper musen... Men det sker kun nogen gange...

Nogen gode ideer til sidstnævnte problem???.

Jeg har prøvet at skifte om på højre og ventre museknap, men det hjalp intet... så det er ikke museknappen der er slidt.

Maskinen kører win 98
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
28. marts 2006 - 17:09 #1
prøv at slette musen i enhedshåndtering, genstart og installer driveren igen..?
Ellers prøv at gendanne mappeindstillinger, åben en mappe..gå i funktioner/mappeindstillinger.
ellers brug shift og piletaster.

1. prob.. du kan lige prøve at resette bios. Også stille ur, og andre de andre settings.. husk at bios lige skal detecte harddisk cd-rom osv. efter en reset.
Avatar billede bemula55 Nybegynder
02. maj 2007 - 09:44 #2
lukker