Avatar billede steen.s Nybegynder
28. marts 2006 - 14:35 Der er 4 kommentarer

Program til at optage lange webcamp-film

Hejsa.
Er der nogle som kender et program, der kan blive ved med at optage/gemme fra ens webcam. Jeg har et Logitech Pro 4000, men de programmer der følger med, kan kun blive ved med at optage i ca. 20-25 minutter. Programmet stopper med at optage, når der ikke er mere plads i rammen. Jeg har 1024 MB ram, så det er ikke der jeg vil finde løsningen. Findes der ikke et program, som kan skrive/gemme direkte ned i en fil på harddisken, og ikke via rammen først. Og ja..... jeg ved godt det ville være nemmere at købe et videokamera, men hvis det nu var muligt ;-)
Avatar billede levithan Nybegynder
28. marts 2006 - 14:42 #1
du kan prøve med camtasia  http://www.techsmith.com/camtasia.asp
Avatar billede steen.s Nybegynder
28. marts 2006 - 15:02 #2
havde nu håbet at der fandtes et program som brugte webcam-et direkte. Meningen med camtasia er vel at den optaget det "som er på skræmen" Er der andre bud!!
Avatar billede levithan Nybegynder
28. marts 2006 - 15:14 #3
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
28. marts 2006 - 15:34 #4
Windows Media Encoder gemmer 'uendeligt' ned i en .wmv-fil (Windows Media Video) ... praktiske erfaringer viser dog, at encoderen bør genstartes ca én gang i døgnet.