Avatar billede bundgaard Nybegynder
03. maj 2001 - 20:29 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Hvad er bin filer og hvordan åbner jeg dem?

Øhh, ta et kig på titlen...
Avatar billede perla Nybegynder
03. maj 2001 - 20:31 #1
Bin filer er binary filer. De bruges oftest i forbindelse med brænder programmer. Feks. CDRWin

-Per
Avatar billede skitzodk Nybegynder
03. maj 2001 - 20:32 #2
Det er eks. CD Images (ISO\'er). Åbnes med et brænder program, evt. CDRWIN
Avatar billede makse Nybegynder
03. maj 2001 - 20:34 #3
Du kan bruge ISObuster til at åbne filen. http://www.ping.be/vcd/start1.htm
Avatar billede mortenka Nybegynder
03. maj 2001 - 20:40 #4
Nu må jeg lige bede om mine himmelblå...

En .bin fil er udefinerbar, det er blot en indikation af at filer er i et binært format.
Derfor skal man generelt bare lade være med at pille i dem..
En .bin fil kan fx. indeholde data til et spil - hvis de blev installeret sammen med spillet.
Avatar billede bundgaard Nybegynder
03. maj 2001 - 20:41 #5
er det muligt i Easy CD Creator?
Avatar billede bundgaard Nybegynder
03. maj 2001 - 20:44 #6
ham jeg har fået den fra sagde at det var en cdkopi!?!
Avatar billede mortenka Nybegynder
03. maj 2001 - 20:50 #7
Det er muligt at den, i dette tilfælde er en cd kopi, men som sagt: .bin betegnelsen fortæller intet om indholdet..
Hvad skulle den i givet fald indeholde? En film?

Jeg ved faktisk ikke hvilke brænderprogrammet, der accepterer en .bin fil - måske GEAR ?

Kan du ikke få at vide, hvilket program den er lavet i?
Avatar billede bundgaard Nybegynder
03. maj 2001 - 20:52 #8
jeg har fundet CDRWin, det skulle vist understøtte .bin filer.. Det skulle være et spil der var på..
Avatar billede mortenka Nybegynder
03. maj 2001 - 20:56 #9
Oki, held og lykke med det..
Avatar billede hoejrup Nybegynder
03. maj 2001 - 20:56 #10
Dette program kan udpakke .bin filer, og det er ganske gratis:

http://www.aladdinsys.com/expander/

/per
Avatar billede bundgaard Nybegynder
03. maj 2001 - 21:00 #11
mortenka>>takker

hoejrup & perla>>det skal ikke udpakkes, det skal over på CD, men tak for hjælpen