Avatar billede weez Nybegynder
27. marts 2006 - 15:50 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Linux convertibelt DVD drev

Hej eksperter

Jeg har en Kiss DVD afspiller DP-500, hvor selve drevet er gået i stykker. Jeg har snakket med Kiss Technologies og fået følgende at vide:

Drevet i afspilleren er en Toshiba Loader Model SD-M1802, men jeg har ledt rundt omkring og kan ikke umiddelbart finde en forhandler.. MM-Vision er eneste med en nyere model, som de dog ikke får hjem igen.

Jeg fik derudover også at vide, at kravet for drevet egentlig bare var, at det understyttede Linux og at nogle Liteon modeller kunne bruges til dette.

Da jeg ikke er nogen ørn til de specs og gerne vil købe det rigtige drev uden at stå med et ubruligt, ureturnerbart drev søger jeg derfor én som kan finde et til mig på f.eks. Edbpriser. Det SKAL understøtte Linux.

Håber på svar.
Avatar billede Slettet bruger
28. marts 2006 - 20:46 #1
Måske er jeg bare dum eller heldig, men jeg har da aldrig oplevet et DVD-drev der ikke var understøttet af Linux
Avatar billede Slettet bruger
08. august 2006 - 10:50 #2
Du har måske ikke fået det til at køre endnu ??
Avatar billede weez Nybegynder
12. april 2007 - 14:37 #3
Nix fik det ikke til at virke. Skulle være et specielt et og Kiss er åbenbart ikke interesseret i at hjælpe mere..