Avatar billede conair-1 Nybegynder
27. marts 2006 - 14:38 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

DVD TIL AVI / DIVX med Winavi video converter

mit spørgsmål er sådan set bare hvordan man gør dette her så ens fil til sidst kommer til at ligge på de der 650-700mb.
har dette program som hedder winavi video converter, men aner slet ikke hvordan jeg skal bruge det. der er selvfølgelig en knap som siger convert to avi, men synes ikke rigtig jeg kan få det til at fungere. har prøvet men allerede efter en time fyldte filen 6.5 gb og den var slet ikke færdig og det er jo ikke meningen at den skulle fylde mere.

på forhånd tak
Avatar billede toberg Nybegynder
27. marts 2006 - 15:41 #1
Det lyder som om du har brugt winavi rigtigt. 1 times avi fil fylder ca 12 gb. Kvaliteten vil dog ikke blive bedre end din stærkt komprimeret div x fil.
Avatar billede conair-1 Nybegynder
27. marts 2006 - 15:49 #2
det vil altså sige at hvis jeg lader winavi gøre sit arbejde færdig bliver filen omkring 700 mb eller sådan noget. den fylder måske bare meget når man er igang med at convertere den om...???
Avatar billede toberg Nybegynder
27. marts 2006 - 21:52 #3
Hvad er det for en fil. Hvorfor skal den fylde mindre kvalitete bliver jo dårligere, hvad skal den bruges til. Hvor stor er den fil du har nu. Den hårderste komprimering er nok div x, hvis det er sådanne en fil du har kan den jo kun blive størrere
Avatar billede toberg Nybegynder
09. april 2006 - 15:48 #4
Hej hvis du kunne bruge svaret må du gerne afslutte ved at acceptere