Avatar billede moola Nybegynder
27. marts 2006 - 13:27 Der er 3 kommentarer

Valg af Internet?

Hey Derude..

Jeg står og skal flytte til midtby i Roskilde..

Og jeg skal have noget hurtigt internet..

Mine krav er Minimum 1Mb/512 til omkring 3-400,-

Jeg har undersøgt med Nesa min de kan desværre ikke levere..

Nogen der kender nogle gode selskaber som kan tilbyde mig noget lign.?

Håber i kan hjælpe!

Mvh nicolaj
27. marts 2006 - 13:35 #1
Avatar billede moola Nybegynder
27. marts 2006 - 13:51 #2
Jeg var mere interreseret i hvis der var nogle der havde gode erfaringer med et selskab med ovenstående kriterier..

Jeg kan godt selv lave en Google og finde en masee selskaber!
Avatar billede jacla Nybegynder
30. marts 2006 - 19:57 #3
Cybercity levere også IP telefoni

Eller kender jeg mange der bruger stofanet kabel eller XDSL, som er meget tilfredse

På Linket http://weather.tele2.dk/ Kan du se de forskellige ISP'ers oppotider mv.

MVH

Jan C