Avatar billede cholm Nybegynder
27. marts 2006 - 08:17 Der er 3 kommentarer

Host med mod_rewrite søges

Hej,

Jeg søger et webhotel der understøtter mod_rewrite til en MySQL DB.

B-one og Concor understøtter ikke.

cholm
Avatar billede pidgeot Nybegynder
27. marts 2006 - 08:33 #1
B-one understøtter skam mod_rewrite, og det skulle ikke undre mig om Concor også gør - man skal sandsynligvis blot aktivere det i sin .htaccess med "RewriteEngine on" (det skal man i det mindste på B-one).
Avatar billede cholm Nybegynder
27. marts 2006 - 08:40 #2
Mærkeligt - Jeg fik svar fra B-one i går aftes, og der sagde de, at de ikke understøttede...

/cholm
Avatar billede pidgeot Nybegynder
27. marts 2006 - 10:29 #3
Tja - eftersom jeg selv bruger det på mit B-one hotel, så lyder det meget mærkeligt - men det er muligt de har ment at de ikke ydede support på det.