Avatar billede the-one Nybegynder
26. marts 2006 - 21:39 Der er 4 kommentarer

kopiere documents and settings!

Er der nogen der kan fortælle mig om det er muligt at tage en backup af documents and settings, fra  en anden disk end den hvor man kører windows fra!! Problemet er at min windows installation er blevet smadret, og jeg har derefor været nødsaget til at smide disken over i en anden maskine. Herfra vil jeg så gerne kopiere mine dokumenter og lign., men jeg får at vide at "adgang nægtet".. Er der nogen programmer  el lign der kan kopiere disse dokuments og settings over. Har jo password og det, men det spørger den jo ingen gang efter? Håber i kan hjælpe?

mvh. Sune
Avatar billede hmortensen Nybegynder
26. marts 2006 - 21:49 #1
Her beskrives hvordan du overtager ejerskabet af mappen, så du får adgang til at åbne den:
http://support.microsoft.com/Default.aspx?kbid=308421
Avatar billede the-one Nybegynder
26. marts 2006 - 22:15 #2
alletiders. Du skal ha mange tak

mvh . Sune
Avatar billede hmortensen Nybegynder
26. marts 2006 - 22:16 #3
Det var så lidt.
Ta du bare point selv :)
Avatar billede jacla Nybegynder
05. april 2006 - 15:20 #4
ELLERS ER TOTALCOMMANDER ET GODT PROGRAM TIL DEN TYPE OPGAVER