Avatar billede calcio_x Nybegynder
26. marts 2006 - 19:46 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Opsætning i HTML

Jeg ved ikke om det er det rigtige sted at spørge om dette, men jeg prøver alligevel.

Jeg er primæært grafiker men kan også programmere i HTML og CSS. Spørgsmålet lyder: hvis jeg har lavet en hjemmeside i ovenstående sprog, kan man så bygge videre på siden i andre sprog som f.eks. PHP og ASP uden at det går ud over designet?
Avatar billede ztyxx Nybegynder
26. marts 2006 - 19:58 #1
ja umiddelbart skulle det ikke have indflydelse
Avatar billede keysersoze Guru
26. marts 2006 - 19:59 #2
ja - for outputtet til klienten er stadig html. Klienten kan reelt ikke se om det output den får besked på at vise kommer fra en ren html-side eller om den kommer fra en server-side teknologi som fx ASP eller PHP... ASP/PHP giver bare nogle ekstra muligheder som HTML'en ikke kan give - men alle disse fordele udarbejdes udelukkende på serveren.
Avatar billede calcio_x Nybegynder
26. marts 2006 - 20:04 #3
Tak.