Avatar billede italy Nybegynder
26. marts 2006 - 18:44 Der er 1 kommentar

ipaq 3950 SD kort

hvor i Århus kan jeg få repareret min Ipaq

lige pludselig kan den ikke finde mit SD kort, jeg har tom tom kort installeret på et 128Mb og et 1 GB kort men Ipaq vil ikke finde kortene mere

når jeg går i eksplore og prover at finde kortet kan jeg ikke finde det, når jeg går i memory og prøver at finde storage card ,kan jeg ikke finde det.

der har ikke været problemer før, så nu har jeg brug for et godt sted at få den repareret
Avatar billede liebing Nybegynder
05. april 2006 - 20:35 #1
Hvorfor sender du den ikke ind til HP? HP skulle have en okay service på det område.