Avatar billede listetyven Nybegynder
26. marts 2006 - 17:26 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

problem ved download

jeg bruger firefox 1.5.0.1.
når jeg forsøger at downloade en vilkårlig fil af vilkårlig størrelse vha. "gem link til disk" kommandoen påbegynder firefox downloadningen, men siger "Færdig" få sekunder efter, og der bliver intet downloadet (heller ikke en ufærdig fil).

hvad er der ivejen? på forhånd tak !!
Avatar billede c-holst Novice
27. marts 2006 - 09:31 #1
peøv at afinstallere og reinstalere nyeste version af firefox

er det en gang eller uanset hvorfra du forsøger at hente
Avatar billede listetyven Nybegynder
27. marts 2006 - 14:01 #2
det er da en mulighed, ja.
det er uanset hvorfra jeg henter fra, men som sagt, nogle gange virker det upåklageligt!
Avatar billede c-holst Novice
31. marts 2006 - 15:59 #3
har du prøvet?
Avatar billede listetyven Nybegynder
31. marts 2006 - 17:57 #4
unskylder for min langsomme opdatering af ploblemstatus!

jeg har nu prøvet det du, c-holst, foreslog uden held!
Avatar billede c-holst Novice
03. april 2006 - 09:59 #5
Har desvære ikke lige konkrete bud i ærmet lige nu

er det også et problem i IE
hvad hvis du bruger den indbyggede download manager
er det når du bruger et officielt "downloadlink"
Avatar billede listetyven Nybegynder
03. april 2006 - 13:39 #6
ligesom ved firefox; det varierer. dog ved IE skriver den noget i retning af:

"forbindelsen til serveren blev afbrudt. forbindelsen er gendannet."

ikek ordret, men...
Avatar billede mhenneberg Nybegynder
19. april 2006 - 09:35 #7
Hvis du har en firewall så husk at få den til at acceptere firefox på fuldt niveau.
kan være den der tager det.
19. april 2006 - 10:07 #8
<listetyven>: Kan der være mulighed/risiko/chance for 'snavs'/virus på putter som laver ballade ? Også selvom du (kun?) bruger Firefox ?

Og så et lille generelt tips mht din tidl. (stadig åbne?) spm.:
http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_creator=listetyven&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on
Læs og forstå denne: http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar
Avatar billede c-holst Novice
10. juli 2006 - 23:06 #9
hvordan går så, har du brug for mere hjælp, ellers synes jeg du skal lukke trådan
hvh
carsten