Avatar billede drole Nybegynder
26. marts 2006 - 15:08 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Mapper er forsvundet

Jeg har en USB-harddisk og der er forsvundet nogle mapper... Det ser ud som om det kun er mapperne der er forsvundet fordi at der stadig er det samme plads som før de forsvandt.

De mapper der er forsvundet er der mere end 200 gb filer og ville gerne have dem igen hvis det er muligt:)

Er der nogen der kan hjælpe mig
Avatar billede levithan Nybegynder
26. marts 2006 - 15:17 #1
prøv at scanne din harddisk med programmet getdataback www.runtime.org  ellers prøv
PC INSPECTOR det er gratis http://www.pcinspector.de/file_recovery/dk/welcome.htm

getdataback plejer at være den der virker best.
Avatar billede drole Nybegynder
26. marts 2006 - 15:38 #2
kigger lige på det!
Avatar billede jacla Nybegynder
10. maj 2006 - 23:10 #3
Husk! at gå ind i Mappeindstillinger => Vis => Skjulte mapper og Filer :)

JUST IN CASE

mvh

jan c
Avatar billede drole Nybegynder
10. oktober 2007 - 13:41 #4
de kom tilbage...