Avatar billede tnpihl Nybegynder
26. marts 2006 - 12:42 Der er 3 kommentarer

Hvilken skrifttype er det?

Jeg har fundet en skrifttype jeg gerne vil arbejde med, men kan ikke finde den skrifttype der er brugt.

Kan nogen se hvilken skrifttype det er, jeg tror det er en af de mere brugte. Nogle kan nok hjælpe:

http://www.jimcarreyonline.com/helen.jpg
Avatar billede trim Praktikant
26. marts 2006 - 16:08 #1
det ligner umiddlebart franklin Gothic Medium skrifttypen. Men da det jo er et billede du linker til kan der være trukket i bredte/højde.
Avatar billede tnpihl Nybegynder
26. marts 2006 - 19:01 #2
Nej, det er ikke den. Franklin ligner en del på Arial. Specielt e'et hælder på en anden måde end de fleste andre skrifttyper.
Avatar billede triple-x Nybegynder
26. marts 2006 - 22:24 #3