Avatar billede llaon Nybegynder
25. marts 2006 - 21:10 Der er 9 kommentarer

"Playboy: The mansion" lukker af sig selv!?

Jeg kan starte spillet og så kommer de er produktudvikler-logoer osv. men derefter kommer så en lille intro film til spillet og efter den crasher spillet. Det gør det også hvis jeg afbryder filmen. - Hvad er der dog galt? (Spillet er originalt)
Avatar billede trekkies Juniormester
25. marts 2006 - 22:09 #1
Du kan hente den nyeste patch her(version 1.01):
http://download.softpedia.com/games/patch/ptm_pc_us_patch1.zip

Har du også prøvet at installere den nyeste driver til dit grafikkort?
Avatar billede llaon Nybegynder
26. marts 2006 - 13:07 #2
Ja, mit Grafikkort er sprit nyt, fra butikken... Radeon 9600 256mb Ram
Men kan det være en ting jeg skal hente fra Microsoft's side, da jeg har ServicePack 2? - Det er jo nogle problemer med det...
Avatar billede trekkies Juniormester
26. marts 2006 - 17:21 #3
Den nyeste driver til dit grafikkort er fra den 8 marts i år, du kan hente den her:
https://a248.e.akamai.net/f/674/9206/0/www2.ati.com/drivers/6-3_encoder_30895.exe

Har det hjulpet at installere patchen til spillet.

Får du en fejl meddelse?
Avatar billede llaon Nybegynder
26. marts 2006 - 17:32 #4
Tak, men det nedenstående link, du henviste mig til bringer mig til ATI's fuldstændigt ubrugelige web-site. - Ingen drivere at finde der, overhovedet.

https://a248.e.akamai.net/f/674/9206/0/www2.ati.com/drivers/6-3_encoder_30895.exe

Jeg har hentet patchen(1.1) men idet jeg vil installere den meddeler den at den ikke kan finde spillet på computeren. Hvad er DET nu for noget?? Det er installeret hvor spillet bad om det:
(C:\Programmer\Playboy - The Mansion\Playboy - The Mansion.exe)

Jeg får heller ingen fejlmeddelelser når spillet crasher, det lukker bare øjeblikkeligt ned, efter intro.videoen - eller hvis jeg afbryder den.
Avatar billede llaon Nybegynder
26. marts 2006 - 17:33 #5
Jeg tænkte på om det kunne være Service Pack 2, der modarbejder spillet?
Avatar billede trekkies Juniormester
26. marts 2006 - 22:21 #6
Måske kan det være SP2.

Prøv følgende:
Gå ind på denne side:
https://support.ati.com/ics/support/KBAnswer.asp?questionID=640

Der kan du downloade den nyeste driver.

Prøv også følgende(Til dansk windows):
Åben "Kontrolpanelet" -> Klik på "Ydelse og vedligeholdelse" -> Klik på "Administrator" -> Åben "Logbog" se om du kan finde en fejl meddelse under "Program" eller "System", hvis der er en fejl meddelse så åben den ved at dobbelt klik på fejlen, se hvad den siger.
Avatar billede llaon Nybegynder
27. marts 2006 - 18:19 #7
Der har jeg nu været inde.. og
Der er masser af fejl-meddelelser og masser af advarsels-meddelelser, men ingen af dem ser ud til at kunn ehægtes sammen med Playboy: The Mansion...
Avatar billede trekkies Juniormester
27. marts 2006 - 19:25 #8
Kig på dit ur, start spillet igen, når at du kommer ud i windows igen, se hvad klokken så er, tidspunkterne mellem de to tider, skulle der gerne komme en fejl meddelse i Logbogen.
Avatar billede trekkies Juniormester
02. april 2006 - 17:58 #9
Går det bedre nu?