Avatar billede pkorsgaard Nybegynder
25. marts 2006 - 18:11 Der er 6 kommentarer

Nyheder på www.rallyparts.dk

Jeg sidder og fumler med siden og ville godt have nyheder på siden lidt som på motorsporten.dk eller rallyinfo.dk hvordan kan jeg hente sådane nyheder til siden, ider  ?

VH Peter
Avatar billede pkorsgaard Nybegynder
25. marts 2006 - 18:30 #1
http://www.motorsporten.dk/rssindex.asp er det her noget jeg må bruge på http://www.rallyparts.dk/ som nyheder tror i.. ? eller er det kun til privat brug ..

VH Peter
Avatar billede knocker Nybegynder
25. marts 2006 - 18:43 #2
Det må du godt importere til din egen side, det er det RSS sheets er der for :)
Avatar billede pkorsgaard Nybegynder
25. marts 2006 - 18:50 #3
oki  :)de får da bare kæmpe meget trafik på motorsporten.dk så gør de ikke.. ?? altså billeder og alt ligger jo hos dem. forstår ikke helt jeg/man bare må det, men ok jeg aner intet og RSS endnu.. :)
Avatar billede knocker Nybegynder
25. marts 2006 - 19:03 #4
Via. RSS får du kun de vitale oplysninger, deriblandt inkludere det ikke bileder, men kun tekst, så det trækker ikke gevaldig meget - Havde de ikke planer om at lade andre streame deres nyheder, ville de formegentlig ikke lave et RSS sheet - Så du behøver sikkert ikke at bekymre dig. Ellers, hvis du vil være på den sikre side, så tag kontakt til dem.
Avatar billede pkorsgaard Nybegynder
25. marts 2006 - 19:45 #5
ok, jeg sender dem da lige en mail.. :) men normalt kan man bare bruge det eller hvad.. ?

VH Peter
Avatar billede hacked Nybegynder
25. marts 2006 - 21:02 #6
For lige at rette knocker så kan rss feeds også inkludere billeder - Jeg anbefaler at du tager kontakt til motorsporten.dk og til de andre sites hvis rss feeds du ønsker at benytte. Er det ikke til kommercielt brug er der dog ingen fare og du behøver som sådan ikke at kontakte dem det er dog god skik at gøre det. God vind.