Avatar billede oso Nybegynder
25. marts 2006 - 17:06 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Konsistens på harddisk

Hejsa
Kan ikke huske teksten nøjagtigt. Har fået spørgsmålet om konsistens af en anden. Hvad betyder det når der på skærmen står at harddisken har en dårlig "konsistens" og hvad skal gøres?
Avatar billede levithan Nybegynder
25. marts 2006 - 17:14 #1
der står vel ikke dårlig consstens???  systemet plejer blot at skrive at den skal scanne for consistens alså mulige fejl på filsystemet. det er ikke ensbetyderne med at der er en fejl
Avatar billede dragonknight Juniormester
25. marts 2006 - 17:23 #2
Drevet det drejer sig om finder du i stifinder, og højreklikker på det. Vælg egenskaber, og funktioner. Under status for fejlsøgning trykker du på undersøg nu. Marker begge felterr og tryk start. Følg anvisningen.
Avatar billede oso Nybegynder
26. marts 2006 - 16:40 #3
Tjekker svarene, det kan godt vare en uge, det er altså den "gamle form for scan-disk" der skal prøves kan jeg regne ud. Kommer tilbage hurtigst muligt.
Avatar billede oso Nybegynder
01. april 2006 - 13:11 #4
Levithan svar
Avatar billede levithan Nybegynder
01. april 2006 - 13:27 #5
tak