Avatar billede lasseq Nybegynder
25. marts 2006 - 15:58 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Overgang til Exchange-server - gamle .pst-filer?

Hej,

Jeg er netop migreret til Exchange Server, så jeg kan tjekke mails, kalender, kontaktpersoner osv. fra forskellige pc'ere.

Jeg har renset pc'en og lagt office ind igen. Oprettet succesfuldt forbindelse til min exchange-konto, hvorefter det nu virker. Problemet er så, at jeg har taget backup af de gamle .pst-filer (outlook.pst og archive.pst) med henblik på at lægge dem over i Exchange (altså så de er på serveren, så alle pc'erne kan se dem).

Hvordan lader det sig gøre?
Avatar billede bud_spencer Nybegynder
25. marts 2006 - 17:14 #1
Avatar billede lasseq Nybegynder
26. marts 2006 - 19:23 #2
Ideen er god nok. Men bliver det så lagret, så det kan tilgås fra alle Outlook-klienter? Det skulle nemlig gerne være meningen - Det skal ikke lagres centralt på Outlook-klienten.
Avatar billede sirtiger Nybegynder
05. april 2006 - 14:42 #3
Hvis du gerne vil have nogle mail data som alle skal kunne tilgå ser jeg to løsninger.
1. Du importere det som du har i PST filerne i en eller anden klient og ligger dem op i en offentlig mappe som alle har mulighed for at tilgå.
2. Du opretter en dummy user som indeholder alt dette date, og så giver du alle andre tilladelser til at se denne users data. Fordelen ved dette er at den kan kobles på en mailadresse som kan blive ved med at modtage mails.
Avatar billede lasseq Nybegynder
10. april 2006 - 14:40 #4
Det hjalp... :) Post et svar...
Avatar billede sirtiger Nybegynder
10. april 2006 - 14:47 #5
altid glad for at kunne hjælpe...
Ren nysgerrighed, blev det en user med delt adgang eller en offentlig mappe?
Avatar billede lasseq Nybegynder
12. april 2006 - 15:37 #6
Løsning nummer 1 virkede mest logisk og naturlig, så det var dén jeg brugte :)