Avatar billede philip1804 Nybegynder
25. marts 2006 - 12:16 Der er 4 kommentarer

computer dør, når jeg bruger scroll på min mus

Min computer dør, når jeg bruger scroll på min mus. Når jeg er i et program som fx internet explorer og bruger min scroll på musen meget, så låser min computer, og det enester jeg kan gøre er at genstarte.

Jeg har de nyeste drivere inde, både til mus og grafik.
Jeg har hentet alt hvad der kan hentes fra windows update.

Hvad kan jeg gøre??

På forhånd tak..
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
25. marts 2006 - 12:18 #1
prøv at fjerne musen fra enhedshåndtering, og genstart computeren, derefter lad windows installere driveren igen... :-)

/FunteX! :-)
Avatar billede philip1804 Nybegynder
25. marts 2006 - 12:52 #2
det er en mx 900 bluetooth, men det er først efter at jeg har fået nyt bundkort i at problemet er opstået..
Avatar billede philip1804 Nybegynder
04. april 2006 - 23:33 #3
Det sker faktisk KUN i IE. Der er også problemer med visning af flash når man bruger scroll på musen, eller bare bruger scrollbaren.
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
05. april 2006 - 15:31 #4
hmm, prøv firefox i stedet :-)