Avatar billede vuptidk Nybegynder
24. marts 2006 - 22:46 Der er 9 kommentarer

Få dvd filer over på harddisk

Hej.

Jeg har forsøgt med DVD Decrypter og med DVDFab Decrypter at få en film ned på min harddisk.
DVD Decrypter srkiver efter kort tid, at den ikke kan læse filerne (skiven er helt ny).
Med DVDfab Decrypter ser det i første omgang ud til at den har klaret jobbet. Men filerne fylder kun 1.42 GB og når jeg ser den efter i Shrink, er det kun starten og slutningen der er med.

Er der nogle der kan hjælpe mig med det ?
Avatar billede allanfrisk Novice
24. marts 2006 - 22:55 #1
er det kun en film du har problemer med eller er det flere. Der kunne jo være en fejl på skiven..
/Allan
Avatar billede vuptidk Nybegynder
24. marts 2006 - 23:01 #2
der er ingen fejl på skiven, der er ikke noget galt hvis jeg ser den på min alimindelige dvd afspiller.
Det er kun når jeg skal decrypte den
Avatar billede allanfrisk Novice
24. marts 2006 - 23:11 #3
Prøv med 1click dvdcopy sammenkædet med dvd43
Avatar billede levithan Nybegynder
24. marts 2006 - 23:18 #4
Prøv en kombination af ANYDVD og CLonedvd2
Avatar billede vuptidk Nybegynder
24. marts 2006 - 23:29 #5
jeg har lige prøvet 1click, men efter kort tid kommer den op med denne : invalid property value

Den anden kan jeg ikke finde : dvd43
Avatar billede norbert_ Nybegynder
25. marts 2006 - 00:16 #7
Du kunne jo også prøve at opdatere din DVDFab-decrypter, hvis ikke du allerede har gjort det.
Avatar billede Slettet bruger
25. marts 2006 - 06:44 #8
det kan være det hjælper at opdatere firmwaren i brænderen....

for jeg har oplevet det samme problem med en film, den virkede fint på afspilleren i stuen, men når den skullen ind på computeren gav det problemer,men skiven så nu også lidt underlig når man kiggede på den...
efter en firmware opdatering lykkedes det...
Avatar billede vuptidk Nybegynder
25. marts 2006 - 09:22 #9
Skiven er helt ny, jeg laver altid én kopi af mine nye film, så jeg ikke slider på originalen.
Jeg har faktisk oplevet dette problem før og hver gang har skiven haft denne gyldne farve, kan det eventuelt være en årsag ?

På nogle tidligere DVD-R som var blanke på overfladen, har jeg haft det problem at det virker som om at laseren lyser "igennem" skiven, så der ikke kan skrives data til den.
Om de 2 ting kan have noget med hinanden at gøre, ved jeg ikke ?