Avatar billede rupo Nybegynder
24. marts 2006 - 20:15 Der er 3 kommentarer

Windows starter program hver gang

Hver gang vi starter vores win-XP, starter "Sis Hot Plug Application". Hvad betyder det / hvorfor, og hvordan stopper man det igen ?
Avatar billede levich Nybegynder
24. marts 2006 - 20:46 #1
Det kan være, at du har virus/spyware på din computer.

Hent http://www.spychecker.com/program/hijackthis.html.
Kør HijackThis, klik på scan, kopier loggens tekst og smidt den herind.
Avatar billede tumben Novice
25. marts 2006 - 00:08 #2
det er vel bare et program der fulgte med ..computeren....sis...er et chipset på dit motherboard....altså ..noget der sørger for at "hot plug"virker gnidningsløst på din PC...dvs at du kan tage usbnøgler...(f.eks)..ind og ud af maskinen uden den "fryser" etc.

hvis det er noget der er ommet til senere...så er der nok grund yil at prøve det som levich siger
Avatar billede n_nyvang Nybegynder
25. marts 2006 - 23:48 #3
Det er helt sikkert et program der er med dit chipset eller grafikkort. Men hvis du vil fjerne det kan det gøres som følger:

Start -> Kør -> msconfig
Her finder du alle de programmer der starter med windows under "Stratup"

PS. Vær sikker på hvad du afbryder derinde :-)