Avatar billede paseo Nybegynder
24. marts 2006 - 19:10 Der er 1 kommentar

Kiss DP-1500 lagger over netværk

Hej jeg har et fornyligt opstået problem med min dvdafspiller Kiss DP-1500 den lagger når den skal spille noget over netværket fra pc'en. det sktet egentligt fra den ene dag til den anden.
nogen der ved hvad der kan være galt og evt en løsning ?
har prøvet at opdatere firmware og forskellige streamnings programmer, andre switch og hubs, og andre kabler.
på forhånd tak
Avatar billede paseo Nybegynder
05. april 2006 - 19:50 #1
selv fundet svaret var fordi at netværket kørte gennem en switch.. hvor den skulle køre bag en router..