Avatar billede matias Nybegynder
24. marts 2006 - 14:37 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Sort skærm ved genstart

Har et mærkeligt problem.
Hvis jeg slukker min pc og fortryder og vil starte den igen med det samme kommer der en sort skærm med den blikkende markør oppe i venstre side. Dette sker kun hvis man forsøger at starte med det samme igen. Hvis man venter ca. 5 min er der ikke noget galt.
Først tæller den fint ram op osv men når den skal til at boote win XP op går den bare i sort.
Skide træls.
Avatar billede n_nyvang Nybegynder
26. marts 2006 - 11:44 #1
Det er meget svært at fejlsøge på med disse oplysninger. Men ud fra hvad du skriver vil jeg sige at det er grafikkortet der kan være defekt.. Har du mulighed for at prøve med et andet? Kan du det så kan vi få isoleret fejlen.
Avatar billede matias Nybegynder
26. marts 2006 - 16:35 #2
nej har ikke et andet grafikkort.
Mit grafikkort er et Ati Radion 8500.
Kan der være kommet en driver opdattering siden det var nyt?