Avatar billede kmx Nybegynder
03. maj 2001 - 15:14 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

MacOSX - Reset access privs

Jeg har dummet mig godt og grundigt.
Jeg troede det ville være smart at andre access privilegierne på min systemdisk, så andre ikke kunne læse fra den.

Det betød så bare at at slet ikke kan logge ind fordi logind funktionen ikke må læse fra disken.

Er der nogen der ved hvordan jeg kan få ændret det, så jeg ikke behøver at reinstallere?

Svar i dag for 1000 point.
Ellers er det for sent.
Avatar billede logos Nybegynder
03. maj 2001 - 15:26 #1
Start op i singleuser mode og enable din root account. Derfra kan du søtte tingende på plads.

Du kan finde en vejledning i hvordan du gør på:
osx.macnn.com

Held og Lykke.
Avatar billede kmx Nybegynder
03. maj 2001 - 16:04 #2
Min root account er enabled men det nytter ikke når login app\'en ikke kan få lov til at loade
Avatar billede kmx Nybegynder
03. maj 2001 - 16:56 #3
Sorry, logos.

Dit svar var egentlig godt nok, men jeg kunne ikke finde ud af at bruge det til noget...

Lidt mere udførligt næste gang, tak.

Anyway, Jeg geninstallerer OSX og håber på at DET kan løse problemerne.