Avatar billede pchl1990 Nybegynder
23. marts 2006 - 20:48 Der er 1 løsning

flytning af bruger mapper

hej.

Jeg har liget fået en ny server, og vil flytte brugerprofiler over på den, men jeg kan ikke flytte/kopiere mapperne, da den siger at jeg ikke har rettighede til det.

Hvordag kan jeg få rettigheder til at se og kopiere mapperne?

det er på en Windows server 2003

Den brugers som DNS server og Router
Avatar billede 2003-fyren Nybegynder
23. marts 2006 - 20:52 #1
det har intet med DNS at gøre, dus akl være adminstrator, overtag ejerskab af mapperner, og flyt dem, derefter giver du de rigtige permissions til de pågældende mapper (eller nemmere tag backup af de mapper, og genskab dem til den nye lokation, derefter skal du bare dele mappen og sætte de share og fil permissions igen.