Avatar billede runzor Nybegynder
23. marts 2006 - 14:57 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Batfil connecter til DB ved logon

Jeg har en række brugere som jeg gerne vil lave lidt statistik på. Statstikken er meget simpel så det jeg har brug for er at logge i en MS sql hvem og hvornår en bruger logger på og af. Det jeg vil lave er så et lille logon og off script som smide brugerne, og tisdpunkt ned i min lille DB.

Lyder for mig simpelt, men har absolut ingen idé om hvordan data trækkes ud og smides ind, så det er vel i princippet en færdig løsning der er tale om...

Håber et er let nok og mine point er nok værd til at det kunne blive klaret.

Takker
Avatar billede runzor Nybegynder
23. marts 2006 - 15:16 #1
og lige som en ekstra attribut vil jeg gerne gemme computer netværks-id'et også
Avatar billede runzor Nybegynder
23. juni 2008 - 14:24 #2
Lukker