Avatar billede michaelkjaersgaard Nybegynder
03. maj 2001 - 14:06 Der er 33 kommentarer og
5 løsninger

DANBAN i BETALINGSSTANDSNING eller hvad??

Er der nogen der har været i kontakt med DANBAN fornyligt??
De penge jeg har bedt om at få udbetalt for flre måneder siden er stadig ikke kommet, jeg kan ikke logge ind på min konto, og DANBAN svarer ikke på mails.
Er der nogen der ved hvad der er \"sket\"??
Avatar billede bratkid Nybegynder
03. maj 2001 - 14:15 #1
Samme her....tror de fusker lidt
Avatar billede madzen Nybegynder
03. maj 2001 - 14:21 #2
Jeg har lige (for 14 dage siden) modtaget en chek på 264 kr,- Så det firker da godt nok. Jeg væntede dog kun i 2 måneder. Tror du ikke du er kommen til at slette din konti istedet?
Avatar billede bratkid Nybegynder
03. maj 2001 - 14:23 #3
Jeg venter stadigvæk på min:
Du deltager i følgende programmer:
PartnerButik Program Indtjening Detaljer
NettoNet NettoNet 150 øre 2455.50 kr. Detaljer
1klik.dk A/S 1klik.dk - kr. 0,75 0.00 kr. Detaljer

Ingen af dine programmer anvender bannerfremvisninger.

--------------------------------------------------------------------------------
men jeg har dog kun vented i 1måned
Avatar billede bratkid Nybegynder
03. maj 2001 - 14:24 #4
jeg bruger ikke danban mere.... bruger amerikanske nu
Avatar billede madzen Nybegynder
03. maj 2001 - 14:35 #5
Hvor meget får du der pr. klik ? og hvad er adressen?
Avatar billede bratkid Nybegynder
03. maj 2001 - 14:38 #6
Jeg fik 1.50kr pr. klik, men min side er på engelsk og det tog mig århundrede, at tjene de penge, da de ikke forstår en skid af det hele..

www.yaysearch.com
Avatar billede martinwa Nybegynder
03. maj 2001 - 19:55 #7
Jeg har også forgæves prøvet at komme i kontakt med danban, men uden held.
Har i flere uger prøvet at kontagte dem via e-mail, men har ikke modtaget nogle svar...
Mangler ca 3 udbetalinger. Også helt tilbage fra sidste år !!!
Avatar billede andreas__admin Nybegynder
03. maj 2001 - 19:58 #8
flyt til www.tradedoubler.com de er til, at stole på:)

MVH
ADMIN
Avatar billede michaelkjaersgaard Nybegynder
03. maj 2001 - 19:59 #9
Så var det ikke bare mig.
Vi kan nok kigge i vejviseren efter de penge.
Jeg forsøger at finde et telefonnummer til dem så vi kan få en forklaring.
Hvis nogen skulle finde telefonnumeret inden jeg igen kommenterer indlægget her på siden, så skriv lige...
Avatar billede sbm Nybegynder
04. maj 2001 - 13:15 #10
Jeg lytter lige med her... Jeg kører også med DANBAN bannere, og har endnu ikke modtaget noget. Min første anmodning om udbetaling er dog \"kun\" fra starten af februar.

Det kan være vi skal skillinge lidt sammen, og pudse forbrugerombudsmanden på halsen af dem? :)

Madzen: Hvornår afsendte du anmodningen for den udbetaling? Engang sidste år?
Avatar billede fastpoint Nybegynder
05. maj 2001 - 17:01 #11
Lige en ting...hvis jeg ikke får udbetalt mine penge den første, så lover jeg jer for, at der vil ske ting og sager! Det er for dårligt, at de ikke engang svare tilbage på mails.
Avatar billede michaelkjaersgaard Nybegynder
05. maj 2001 - 18:11 #12
Hvad sker der så fastpoint??
Det er jo lidt begrænset hvad vi kan gøre!!
Vi kan selvfølgelig gå til Forgrugerombudsmanden og div. TV-programmer og satse på det hjælper.
Jeg har d.d. sendt en mail til DANBAN og givet dem en uge til at sende os alle vores penge, ellers vil der, som du selv skriver, ske ting og sager...
Avatar billede madzen Nybegynder
07. maj 2001 - 14:37 #13
Nej, det gjorde jeg engang i marst og fik den sidst i April.
Avatar billede madzen Nybegynder
07. maj 2001 - 14:40 #14
Nej, det var ikke marts, det var midt i Februar!
Avatar billede fastpoint Nybegynder
07. maj 2001 - 14:42 #15
Hmmm..nu jeg tænker over det så tror jeg faktisk ikke, at de røvrender os, da de ingen grund til dette har...de får jo deres penge uanset hvad. Jeg venter til den første, som sagt og hvis ikke, så må man gøre noget ved det
Avatar billede madzen Nybegynder
07. maj 2001 - 15:19 #16
Har er lige noget info om DanBan, hvis i skal i kontakt med dem:

Vestergade 24
4600 Køge
tlf. 56640370
Avatar billede laxxe Nybegynder
08. maj 2001 - 00:44 #17
Jeg har fået et par checks fra dem, se den ene på www.tjenpenge.com. De ER dog ret sløve... En af gangene fik jeg først min check efter jeg havde bestilt nummer 2. Beløbet kom på EN check, i stedet for 2, og de havde trukket udbetalingsgebyr 2 gange - lidt strengt.

Jeg har for et par uger siden modtaget min anden check fra dem.
Avatar billede fastpoint Nybegynder
08. maj 2001 - 00:46 #18
Jeg venter, da også spændt på min check
Avatar billede michaelkjaersgaard Nybegynder
08. maj 2001 - 11:23 #19
madzen: Det er telefonnummeret til BG-Bank i Køge!!!
Jeg prøver lige TeamInternet (70205533) som muligvis har noget med DANBAN at gøre

fastpoint: hvad får dig til at tro at de ikke \"røvrender\" os?? De får da mere ud af blot at gemme pengene til dem selv
Avatar billede michaelkjaersgaard Nybegynder
08. maj 2001 - 15:48 #20
På nummeret 70205533 skulle det ganske rigtigt være muligt at komme i kontakt med DANBAN.... men, den \"kære\" Morten er tilsyneladende en meget travl mand!! Enten er han ikke til stede, sidder i møde osv.

Michael
http://www.vindenand.dk
Avatar billede michaelkjaersgaard Nybegynder
09. maj 2001 - 14:40 #21
Jeg har d.d. (endelig) fået fat i Morten fra DANBAN.
Da jeg fortalte ham om mit \"ærinde\", nemlig at jeg ikke havde fået mine penge, var hans reaktion,  -Og?
Lidt længere henne i samtalen, efter han havde brokket sig over at jeg \"spildte hans tid\" kom han dog frem til at grunden til at jeg ikke har fået, og ikke vil få mine penge var at der var for mange der havde klikket på bannerne!! Hvordan man så lige skal gardere sig mod dette, kunne han ikke give noget konkret løsningsforslag til...
Faktum er altså, at i hvert fald jeg, må finde mig i ikke at få de par tusinde jeg har tilgode, men hvad med jer andre?? Hvis de ikke svarer på mails er telefonnummeret altså 70205533 (spørg efter Morten Bonavent).

En opfordring herfra skal altså lyde: BRUG IKKE DANBAN. Der findes bedre og mere reelle firmaer rundt omkring på nettet. Firmaer som udbetaler penge en gang i mellem, og som svarer på de mails man sender dem!!!
Avatar billede tommyf Nybegynder
09. maj 2001 - 14:45 #22
Har endnu ikke fået noget fra www.tjenester.dk - men tror det er et meget reelt firma. De har også en politik om hvor mange der må klikke på bannerne, hvis mere end en hvis %-del klikker bliver resten over det antal procenter ikke taget med.

Nogen der kender lidt mere til dem. Udfra det som Michael har fortalt lyder det næsten som om at de burde få problemer? Når der er så mange de nægter at udbetale til...
Avatar billede delphimann Nybegynder
15. maj 2001 - 09:20 #23
jeg har optjent ca. 900,- hos dan ban ( min side er HouZe.dk ) og ikke en kr er udbetalt.....

jeg er klar på en retsag selv om det ikke er mange penge vi snakker om, det er jo DanBan der får vores knaster
Avatar billede delphimann Nybegynder
15. maj 2001 - 09:25 #24
ringer nu
Avatar billede delphimann Nybegynder
15. maj 2001 - 09:36 #25
jeg tror jeg har fundet fejlen

http://www.danban.dk/medlem.php3?id=9424&password=MINKODE&x=0&y=0

poper frem når jeg begynder at skrive danban.dk

bemærk at der på deres side står.
Alle oplysninger om CPR-numre vil blive behandlet fortroligt.

Det er bare smukt.....
Avatar billede tommyf Nybegynder
15. maj 2001 - 14:35 #26
Fatter ikke hvad du mener? At den bruger GET-metoden og du derfor kan se din loginkode i url\'en?
Avatar billede delphimann Nybegynder
16. maj 2001 - 00:31 #27
ja og hvis du logger på fra f.eks et biblotek... så kan alle jo smader det
Avatar billede delphimann Nybegynder
16. maj 2001 - 15:14 #28
jeg snakkede med danban ( HouZe.dk sponser ) de vil ikke udbetale mine penge.. så viste jeg dem min artikel...

Det har været hårde tider for HouZe.dk da vores sponser DanBan.dk har svigtet. De har ikke udbetalt de penge de skylder HouZe.dk og har vist heller ikke i sinde at gør det. Maykel som bag HouZe.dk udtaler:
- Det er da giga skod af Danban at ikke udbetale de penge de skylder os. Det vil så sige at det koster mig penge og tid at kunne køre en gratis servic på nettet, hvor DanBan får de penge jeg skulle have haft det er da på ingen måder fair.

og sagde jeg ville til ekstra bladet med det kom der andre kort på bordet... nu får jeg mine penge
Avatar billede martinwa Nybegynder
18. maj 2001 - 23:02 #29
Er der andre som med disse trusler har kunnet få deres penge ???

Nu har jeg personligt under 400 kr i klæmme, men det er jo princippet i ikke at undbetale der ireterer mig.
Der er sikkert mange som mig som ikke gider bruge tid på at hive pengene ud af danban, og det tjæner danban formodenligt godt på.
Hvis der om et stykke tid stadig er problemmer med udbetalingerne fra danban, er der så stemning for at vi skriver til forskellige medier, i håb om at de vil tage vores sag op..??
Dette kan i såfald give danban og teaminternet som sår bag noget dårlig omtale.

Vi kunne jo state med:
BT, Rene ord for pengene, Raporten, Boomerang... osv.
Avatar billede davidleonard Nybegynder
09. juli 2001 - 23:21 #30
Helt sikkert!
Avatar billede ado.dk Nybegynder
23. august 2001 - 14:55 #31
Jeg har siden starten modtaget ca. 15 checks fra Danban, men fra September sidste år udbetalte de ikke mine penge. Jeg ringede til dem og fik fortalt at det var fordi jeg havde klik på mine reklamer selvom de ikke var på min side - men dette passer ikke.
Mit råd til jer: Drop Danban de er en flok snydepelse. Drop Tradedoubler - De er begyndt at få svært ved at udbetale alle pengene de skylder en. De skylder mig ca. 1500 og en af mine kammerater skylder de ca. 4000.

Avatar billede michaelkjaersgaard Nybegynder
23. august 2001 - 15:52 #32
Jeg har altid fået mine penge fra Tradedoubler....
De udbetaler igen i denne uge, så mon ikke du får dem der??

/Michael
Avatar billede ado.dk Nybegynder
23. august 2001 - 17:35 #33
Man får ikke betaling hvis annoncørerne ikke betaler til tradedoubler - Jeg derfor kun tjenester og adpepper
Avatar billede michaelkjaersgaard Nybegynder
23. august 2001 - 19:17 #34
Nej okay, men hvad er det for firmaer i har kunnet tjene så mange tusinde på som ikke har betalt??

/Michael
Avatar billede doge Nybegynder
01. september 2001 - 18:31 #35
Hej
Jeg har også 1000,- kr tilgode fra danban det er 3 månder siden jeg vil have den udbetalt men de svare ikke på min e-mail
men når jeg fik 100.- kr udbetalt gik det fint det har jeg fågete 5 gange.
Gert Larsen
Avatar billede michaelkjaersgaard Nybegynder
17. februar 2002 - 14:34 #36
Avatar billede 299 Nybegynder
03. juni 2003 - 19:58 #37
Jeg kan ikke logge på danban er de nogen der kan hjælp mig!
Avatar billede speedfreak Nybegynder
13. juni 2003 - 03:38 #38
hvad optjener man hos tjenester? har tilmeldt mit site www.xgryde.dk men kan ikke se hvad man for ud af det nogen steder, andet end hvor mange visninger der har været af det banner på mit site. og hvordan får man det udbetalt?