Avatar billede masol Nybegynder
22. marts 2006 - 21:43 Der er 4 kommentarer

Baggrundsmusik på hjemmeside

Jeg ved mange ikke bryder sig om det - men jeg har en veninde, der gerne vil have musik på sin hjemmeside! Musikken skal spille så snart man kommer ind på sitet (skal være 12 sekunder lang og så starte forfra), men der skal være mulighed for at tænde/slukke for musikken!

Er der én der kan hjælpe mig med en html kode og en on/off knap.
Kan jeg godt ligge en mp3 fil ind?
Avatar billede Bjarne Novice
22. marts 2006 - 21:56 #1
Den bedste løsning er mig bekendt et flash objekt :)
Avatar billede schwarz84 Nybegynder
23. marts 2006 - 09:16 #2
<embed src="lydfil.mp3" width="144" height="30" loop="true" autostart="true"></embed>

Du kan naturligvis variere størrelsen med width og height (dvs størrelsen på playeren).
Avatar billede prayer Nybegynder
23. marts 2006 - 18:04 #3
Gov ham point! Den går lige ind!
Avatar billede masol Nybegynder
14. maj 2006 - 15:15 #4
Hej Schwarz84 m.v.. Det virker fint i min browser, men rigtig mange får en fejlmeddelelse, når de klikker ind på sitet (noget med Active X objekt. De forsøger så at downloade, men den går bare kold). Har du eller andre en anden løsning til hvad jeg kan gøre?