Avatar billede goldenbaek Nybegynder
22. marts 2006 - 21:32 Der er 1 kommentar og
1 løsning

tjenesten messenger

Hej.
Min computer er begyndt at komme frem med beskeder fra noget der hedder "Tjenesten messenger" om at der er fundet forskellige ting der kan bring min computer i fare og at jeg skal logge på forskellige hjemmesider for at få rettet problemet. Det er forskellige hjemmesider hver gang den dugger op. Jeg har prøvet at køre forskellige virusprogrammer men uden held, da jeg er ret sikker på at det er noget snusk der har sneget sig ombord. Er der nogen der kan hjælpe mig??
Avatar billede 2003-fyren Nybegynder
22. marts 2006 - 21:35 #1
kontrolpanel -> adminsitration - > services find messenger servicen og stop (og deaktiver den).

eller benyt "shoot the messenger" fra GRC.com den gør præcis det samme.
Avatar billede goldenbaek Nybegynder
22. marts 2006 - 21:57 #2
tak for det.